سفارش تبلیغ
صبا ویژن
sIRAN
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
 

قابل توجه دوستان عزیز :

 satanism یا به اصطلاح شیطان پرستی

شیطان پرستی ریشه در فرماسونری و مادی گرایی در انسان های ضد دین در مصر باستان دارد که اهرام مصر نماد زندگی مادی و تهی از انسانیت و معنویت بود . که این نماد درحال حاضر به یک سطون چهار ضلعی بلند با راس هرمی شکل تبدیل شده که بزرگترین سازه آن در آمریکا و شهر واشنگتن است ، روبروی کاخ سفید .
اما نماد اصلی شیطان پرستان یک ستاره پنج پر است که آن را (pentageram) مینامند، است که درمیان آن تصویر یک بُز هک شده و ریشه در تمسخر دین مسیحیت و عیسی (ع) دارد . البته نماد های دیگری نیز وجود دارد ، چون عدد شیطان (666) و ستاره شش پر (ستاره داوود) که در پرچم آمریکا و اسرائیل غاصب نقش بسته . شکل دیگری که قابل توجه است صلیب شکسته نازی هاست ، که به معنی تلاش برای نابودی مسیحیت است . بنا بر این میتوان گفت که هیتلر یک ماسون و شیطان پرست بوده که این موضوع (هولوکاست) را نفی میکند ...
میادین و خیابان های اطراف کاخ سفید بگونه ای طراحی شده که از بالا به شکل یک (pentageram) بزرگ دیده میشود . همینطور ساختمان وزارت جنگ آمریکا به صورت یک پنج ضلعی با ساختار پنتاگرام است و نام آن بر گرفته از آن است (pentagon) ؛ از این رو مسیحیان شهر واشنگتن دی سی را شهر شیطان مینامند .

 

 

 

 

metal یا موسیقی شیطان

موسیقی (metal) و بعضی سبک های موسیقی چون (pop) و (rock) و گروههای خوانندگی از جمله : heavy metal - metalika - metal danger و غیره با حالات رقص خاص ، مخصوص گروههای شیطان پرستی است . که در آن از اشعاری با محتوای : پوچی انسان ، دنیا ، نابودی خانواده و حاکمیت شیطان خوانده میشود . از معروفترین این خواننده ها (marlyn manson) است که نام خود را از دو شخصیت فاسد (marlyn monroe) که اسطوره فحشا و s..e..x است و (manson) جنایتکاری که در طی چند روز سی و پنج نفر را به قتل رساند گرفته . در تصویر زیر یکی دیگر از نماد های شیطان پرستان را روی پیشانی این شخص میبینید .

 

 

 

 

 

 

 لازم به ذکر است که بسیاری از خواننده های شیطان پرستان بعد مدتی به پوچی رسیده و خود کشی میکنند .

church of satan یا کلیسای شیطان

در شهر واشنگتن کلیسایی توسط یک شیطان پرست به نام (anton szandor) تاسیس شد و او خود را  (black pop) یا خدمتگذار شیطان نامید او و پیروانش طی مراسمی که در این کلیسا برگذار میکنند اقدام به خوردن خون و غسل با خون کرده و در ادامه ی این مراسم به خوردن کثافات و نجاسات انسان یا حیوان روی
می آورند . در این مراسم زن ها باید عریان باشند و گاهی مورد تجاوز نیز قرار میگیرند ؛ این گروه در زمان مشخصی اقدام به ربودن کودکان و نوجوانان کرده و آنها را برای شیطان قربانی کردند ، پلیس واشنگتن در همان سال جسد چندین کودک را یافت که درست ششصدوششصت و شش ضربه چاقو به بدن آنها زده شده بود اما هیچ قاتل یا قاتلینی معرفی نشد .
آنها بر این عقیده اند که شیطان نیز وجود ندارد و شیطان خود انسان است و در حقیقت این همان فرماسونری یا مادی

 لازم به ذکر است که شیطان پرسنی یکی از شاخه های مخرب فرماسونری است ؛ یکی دیگر از این شاخه ها که ظاهری زیبا دارد به اصطلاح ( روشن فکری) است .
که متاسفانه در ایران نیز توسط انگلیسی ها وارد شد و عده ای را نیز شیفته ظاهر فریبنده خود کرد .

 و در ادامه  شیطان پرستی در ایران ...

 

هشدار!‌ همه مراقب باشند

رواج شیطان پرستی در ایران

جام جم آنلاین: یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار داد و خبر داد که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند.

 به گزارش برنا، موقعیت جغرافیایی فعالیت این جریان مخرب و ویرانگر اخلاقی برخی ازشهرهای نقاط مرکزی و جنوب غربی ایران است و خشونت، خونخواری و آدم زدایی از ویژگی های آن به شمار می رود به گونه ای  که برخی از جوانان هوادار این جریان‌ها با آسیب رساندن به خود و دیگران درصدد ارتقای جایگاه خویش در گروه هستند.
یک کارشناس ارشد فرهنگی با اشاره به پوشش ها و مدل‌های جدید مد برخی از دختران و پسران از گسترش فعالیت گروه های شیطان پرستی ابراز نگرانی کرد و گفت: این جریان ضد فرهنگی از دهه 70 وارد کشور شد و در سایه غفلت مسئولان به سرعت در قالب شبکه های زیرزمینی در برخی از شهرستان ها و مراکز استان و همچنین  تهران بزرگ ریشه دوانید.
در این گزارش تاکید شده است که علاوه بر ماهواره ها و سایت‌های اینترنتی، انتشار کتب متعدد برای ترویج این جریان در داخل کشور عامل رواج این فرقه ها شده است.

برنا خاطرنشان ساخت: جریان شیطان پرستی در غرب با ابزار موسیقی اعلام موجودیت کرد و روابط نامشروع، موسیقی متال، رفتارهای ساحرانه و اعمال و مناسک خاص ماورایی و جادوگری از ویژگی های این جریان است.
 
یک عضو گروه تحقیقی که علاوه بر گزارش، فیلم مستندی از فعالیتها و رفتارهای شیطان پرستان در ایران تهیه کرده است،‌ در گفت وگو با برنا،  حتی از نفوذ علائم گروههای شیطان پرستی در رسانه های گروهی کشور سخن گفت و از این وضعیت، ابراز تاسف کرد.

 وی که نامش فاش نشده است، گفت: متاسفانه برخی از آهنگ های آگهی بازرگانی، و  تیتراژ برخی فیلمها و سریال ها، در کنار صحنه آرایی برخی برنامه ها، برگرفته از آئین‌ها و ملودی‌های گروههای شیطان پرستی است.

 

 شیطان پرستی در ایران

 

 

 

 

 

 

  برخی خوانندگان داخل ، شبیه شیطان پرستان !

حتما شما هم خبر دار شده اید که   چند تن از خوانندگان ایرانی از جمله متین دوهنجره وحسین تهی به دین شیطان پرستی گرایش پیداکرده اند.  متین دو هنجره میگوید که این فقط یک انگ است که به من زده شده است.با این حال در  حرکات او به هنگام اهنگهایش و در  لباس های  که می پوشد کارهای عجیبی  انجام میدهد همچنین او به تازگی خود را شبیه یکی از شیطان پرستان معروف امریکا  کرده بود. هم چنین او دارای نشانه های خاصی است  که این نشانه ها در شیطان پرستی رایج است وشناخته شده است. همین شایعه در مورد  حسین ابلیس  نیز مطرح است  شیطان پرستان دارای نشانه های هستند از جمله صلیب وارونه که نشانه ی رد کردن مسیح است که روی گردنبند های بسیاری از شیطان پرستان دیده میشود.

 ورود شیطان پرستی به ایران :

نحوه ی ورود شیطان پرستی در ایران

 مهمترین ورود شیطان‌پرستی به ایران رواج یافتن میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز گیتار بوده است . طی 10 سال گذشته موسیقی متالیکا به صورت زیرزمینی و غیرمجاز وارد کشور شده و در چارچوب آن مفاهیم نحله انحرافی مورد بحث در اختیارجوانان قرار گرفته‌است . واقدام تامل‌‌برانگیز و بسیار ناشیانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت آقای خاتمی در صدور مجوز برای گروه‌ها ، آلبوم‌ها و کتاب های اشعار موسیقی متالیکا نیز نقش اساسی را در جلب توجه عموم مخاطبین جوان به این نحله انحرافی فراهم آورد .
در واقع باید تاکید کرد که در کنار موسیقی زیرزمینی ،‌وزارت فرهنگ و ارشاد وقت نقش در‌واز‌بان ورود یک جریان با شرایط مورد اشاره ایفا کرد .
گفتنی
است " ‌هوی متال " ، " متال تاریک " ، " گوتیک متال یا متال گوتیک " چند سبک از موسیقی شیطانی متالیکا بود که به یمن غفلت اعجاب‌انگیز مسئولین فرهنگ کشور که جدال و " ‌اصلاحات‌ " سیاسی را پیشه خود قرار داده بودند وارد کشور شد ، ‌نمونه ای از متون ترجمه شده‌ای که به صورت قانونی ! در کشور به فروش رسید در ادامه می‌آید :
uniting our tearful eyes...
enchanting
At night... I kiss the serpent in thy tears
For years... thy sorrow I"ve mourned
تاریکی ... قلب خون آلود مرا در آغوش می گیری
رویاهایم .... چشمان اشکبارمان را متحد می کند
فریبنده
در شب .... ابلیس را در اشکهایم می بوسم
برای سالها ... غم های تو سوگواری من است
Harken my moonchilds cry
yearning for another night
Mourning my once beloved
mezmorized and ravendark
گوش کن به صدای گریه فرزندان ماه من
که آرزوی شبی دیگر را دارند
ماتم مورد علاقه من
هیپنوتیزم و تاریکی
My pale enchantress of the night
at last my candle"s burning down
The wintermoon is shining bleak
for thee my enchantress
جادوگر زندانی شب
از آخرین شمع سوزانم
ماه پاییزی سیاه غم انگیز می درخشد
جادوگر من برای تو
Fearful I walk with thee... through dusk
Through winds of loss... Her beauty and her
با ترس با تو قدم می زنم ... به سوی خاک
به سوی بادهای گمراهی ... او زیباست
flood embrace my bleeding heart
Tearful I fall with thee... at last
Lead me there... to where thy shadows cast
طوفان در آغوش می گیرد قلب خونین مرا
با اشک سقوط می کنم با تو ... در آخر
مرا راهنمایی کن ... به جایی که سایه‌هایت پخش می شوند
They dance in velvet darkness lost
آنها می رقصند در مخمل از دست رفته تاریکی
Rise... bleak winterfullmoon
Rise...
برخیز ای
ماه غمگین

اما در آخر تنها چیزی که در ایران میماند :

اسلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)

 


قاسم دهقانی ::: پنج شنبه 88/12/20::: ساعت 12:41 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید کل : 21405
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
sIRAN
قاسم دهقانی
آنقدر صبر کنم که مهدی از راه آید ....
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
sIRAN
.:: فهرست موضوعی ::.
.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت