سفارش تبلیغ
صبا ویژن
sIRAN
هرکس به پیشباز آرای گوناگون برود، لغزشگاهها را بشناسد . [امام علی علیه السلام]
 
 

رسول اکرم(ص) :

مهدی از فرزندان من است. اسم او‏ اسم من و کنیه اش کنیه من (ابوالقاسم) است. از نظر اخلاق شبیه ترین مردم به من است. برای او غیبت و سیرتی است که در آن، بسیاری گمراه می شوند. آنگاه مثل شهاب ثاقب می آید و زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد چنانکه پر از ظلم و ستم شده باشد.


قاسم دهقانی ::: شنبه 89/1/7::: ساعت 4:19 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
بازدید کل : 21404
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
sIRAN
قاسم دهقانی
آنقدر صبر کنم که مهدی از راه آید ....
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
sIRAN
.:: فهرست موضوعی ::.
.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت